معرفی

جذاب تریـــــــــن کتاب های روانشناســــــی

جذاب تریـــــــــن کتاب های روانشناســــــی

گاهی وقت ها نیاز داریم زمانی بگذاریم برای خواندن و شنیدن نوشته هایی که شاید زندگیمان را متحول کنند، شاید راهی برای شاد بودنمان پیدا کردیم، گاهی باید وقت بگذاریم و فکر کنیم.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید.

کتاب های روانشناســــــی

(رهایی از تله زندگی نیازمند این است که همواره با مشکلات خود رویارو شوید .قصد داریم به شما یاد بدهیم که چگونه در تله های زندگی،گیر میکنید و تا زمانی که نتوانید این تله هارا بشناسید و بر آنها مسلط شوید،کماکان جلوی پای شما سبز می شوند و ناغافل در می یابید که در دام افتاده اید.)

 

امیدوارم این کتاب بتواند به شما کمک کند تا با مشکلات دیرپای زندگی تان، برخوردی درست ، موثر و راه گشا و همه جانبه داشته باشید.

همچنین امیدوارم که این کتاب بتواند چهارچوب موثری در اختیار شما قرار دهد تا به چگونگی شکل گیری تله های زندگی و چاره اندیشی های موثر پی ببرید.

سعی ما بر این بوده است که در چاره اندیشی از رویکرد های مختلف روان درمانی استفاده کنیم.

 

کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتـــــــــــــــــــــــد 🙂

 

شاید عجیب به نظر برسد اما مغز نمی تواند واقعیت را از تخیلات و تصورات تشخیص دهد و آن چه تجسم می کنید می تواند مغز را به سوی مقصدی که رویایش را در سر دارید هدایت کند.

به عبارت دیگر اگر بتوانید مغز را قانع کنید (یا به عبارتی فریب دهید!) که رویایی که می خواهید به آن برسید واقعیت دارد مغز آن را واقعی می پندارد و برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد.

بهترین راه برای قانع کردن مغز این است که اهداف خود را روی کاغذ بنویسید و به مغز اجازه دهید تا به آرامی و با دقت آن ها را پردازش کند. این کار را نه یک بار یا دو بار بلکه بارها باید تکرار کنید.

 

(نوشتن شرح کاملی از آنچه که می خواهید روشی است که می گوید شما معتقدید که آنچه می خواهید دست یافتنی است و شما برای دریافت آن آماده اید.هرچه بتوانید دقیق تر بنویسید، آمادگی بیشتری کسب می کنید.)

 

کتاب از حال بد 🙁

 به حال خـــــــــــــــــوب 🙂

 

(اگر تمام نعمت های زندگی مشمول انسان باشد، ولی حال و احساس خوب نداشته باشد، محروم از مهمترین نعمت زندگی است. ولی با احساس خوب و حال خوب در صورت داشتن کمترین امکانات هم می توان به خوبی زندگی کرد.)

این همان چیزی است که این کتاب ارزشمند به آن پرداخته و آن نحوء اندیشیدن ما راجع به موضوعات است.

افرادی که علاقه مند به داشتن (حال خوب) هستند به خصوص کسانی که دسترسی به متخصصین روانی ندارند ، می توانند بهره ی بسیاری از این کتاب ببرند.

 

فهرست مطالب این کتاب :

 

بخش اول: شناخت روحیه

بخش دوم: احساس خـــوب

بخش سوم: احساس اطمینان

بخش چهارم: چگونه با ارتباط بهتر روابط بهتر ایجاد کنیم؟

بخش پنجم: دارو درمانـــــی

بخش ششم: ویژه درمانگر ها و بیماران کنجــــکاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *